Založ si blog

V REFORMÁCII pokračujme

 

V dvetisícročnom Božom  kresťanstve,
päťsté výročie reformácie si pripomíname.
Podnietila duchovný rast, spôsobila tiež schizmy,
nedošlo však k zdokonaleniu podľa Božej Pravdy.

Dve tretiny ľudstva zatiaľ Krista neprijalo,
znovuzrodených kresťanov je veľmi  málo.
Vo veľkých cirkvách  Ježišov príkaz sa neplní-
neevanjelizuje sa, uzdravenie vo viere sa nerobí.

Nemodlí sa v jazykoch ako Božie slovo hovorí. 
Krstenie Duchom pre náš duchovný vzlet sa nečiní.
Na dary Ducha Svätého sme necitliví, povrchní.
Podľahlo sa klamstvu, egu a mamone - sme formálni.

V Evanjeliách a  v Skutkoch nám Ježiš prikázal,
robte Mi učeníkov a chorých uzdravujte, hlásal!
On  uzdravoval každý neduh, každú chorobu,
aj nám to kázal, my však neplníme Jeho vôľu.

Dôvodíme: "chorobou trpí pre hriech či nevieru,
iným neodpustenie, či pre generačnú kliatbu.
Boh ho tým skúša, i Pavlovi osteň do tela  dal."
Tieto či iné bludy, Ježiš nikdy nehlásal. 

Nepochybujme, že chorý nebude uzdravený.
Modlime sa zaň vo viere, pokiaľ nebude zdravý.
Sme učeníci Ježiša, tak Ho s krížom  nasledujme!
On  nedal možnosť vybrať si - tak Ho poslúchnime!

Máme krátky a nenávratný čas života,
využime Božiu milosť, nuž spamätajme sa!
Duch svätý nás povedie, čo, ako a kedy robiť,
dá nám múdrosť, vytrvalosť, Božie skutky činiť.

A satanské sily nebudú mať viac moc nad nami,
staneme sa  víťazmi v spravodlivom Božom boji,
by sme horlivo s Ježišom žili ako cirkev prvá,
tak sa „zreformujme“  nech už sa plní Božia vôľa!


 







 

 

 

 

 

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Russia Military Official Arrest

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Atény / Sahara / Prach / Akropola /

Atény sa opäť zafarbili do oranžova, prach zo Sahary pohltil aj Akropolu

24.04.2024 13:43

Meteorológ Kostas Laguvardos výhľad z jednej meteorologickej stanice prirovnal k pohľadu na Mars.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759462x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie