Založ si blog

Šťastné deti

 

 


 

Kvapkajú nám kvapky z neba,

a z kvapôčok tečie rieka.

Keď nám viera silnie, rastie,

načerpáme dary Božie.

 

Tak poďme si ich vyprosiť,

požehnanie využiť!

Dostaneme milosť Božiu,

porastieme v svätosť šťastnú.

 

Mnohí to už pochopili,

blahosť života zažili.

Vytvorili reťaz lásky,

by sa k Bohu priblížili.

Úprimne v pokore stoja,

pomoc, múdrosť Božiu vlastnia,

s Kristom v úcte napredujú,

v bázni Božej spočívajú.

Prinášajú pomazanie,

sprostredkujú sily Božie.

Uzdravujú, chorých liečia,

posilňujú, smutných tešia.

Neveriacich zachraňujú,

chybných, hriešnych, usmerňujú.

Otvárajú oči slepým,

vyžarujú lásku k iným. 

Pomáhajú, spríjemňujú,

 k blahu celý svet budujú.

Nebo už tu zažívajú,

lásku Božiu užívajú.

 

Takto žijú deti Božie,

silní, pevní v Božej viere

preradostne šťastím žiaria,

prinášajú požehnania.

 

 

 

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759605x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie