Založ si blog

V tichosti srdca

.
V tichosti srdca, s Tebou Môj Bože jasám,
teší ma, že Tvoju prítomnosť vnímam.
Z nebeskej studnice plynú pre mňa zdroje,
vo všetkom mám závislosť už len na Tebe.
.
Je to milostivá slasť, ktorú mi Ty dávaš,
radíš mi ako žiť i vo všetkom pomáhaš.
Životom ma vedieš aj v ťažkých chvíľach,
ochraňuješ, povzbudzuješ, požehnávaš.
.
Naše pozemské žitie sa však stáva priťažké,
hrozia nám pohromy, mory, vojny, nepokoje.
Neprávosť, korupcia, nenávisť narastá,
sme súžení, prichádza krutá, zlá doba.
.
V roku 2019 viac ako 250 miliónov kresťanov,
čelilo pravidelnej diskriminácii, prenasledovaniu.
Pre svoju vieru, Tebe sa ó, Bože odovzdaniu,
bolo ich niekoľko tisíc zabitých v tom roku.
.
Ale v Božích nebesiach je život veľmi blahý,
nie je tam nenávisť, ani žiadne spory.
Všetci sa tam majú srdečne, vrúcne radi,
hojne si užívajú Kráľovstvo Božie, sú šťastní.
.
Preto kričím: „MARANATHA – Pane príď“,
buď mojím Pánom – vykúpením mojím.
Ty si vzácnosťou Božou, Ty si Kráľom v nebi,
už ma vezmi z tohto sveta – domov k Otcovi.
.
MA -RA – NA – THA , MA -RA – NA – THA.. Pane príď!

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Zdvíham oči k Tebe Pane – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Na seba zabúdaj a mier predkladaj

17.04.2024

„Spravodliví sa však tešia a jasajú,pred Bohom radostne plesajú.“Nepriatelia sa rozpŕchnu, uniknú,bezbožní pred Bohom zahynú. Čím viac utrpenie s radosťou prijímaš,tým sa bližšie k Bohu dostávaš.A keď Ježišovi svoju dušu oddáš,tým dokonalejší – svätejší sa stávaš. Už na seba – čo najviac – zabúdaj,svetlo viery v láske iným [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 346
Celková čítanosť: 757362x
Priemerná čítanosť článkov: 2189x

Autor blogu

Kategórie