Založ si blog

Koronavírus zmizol. . .

.
Boží Syn Ježiš hovorí: keď ma do srdca prijmete,
ešte väčšie uzdravenia ako ja som činil robiť budete.
Preto vo svojej mysli, srdci, duši, sily majme,
že naše ľudské emócie zmenia DNA iných i naše.
.
Hlboko verme, že naše liečenie bude úspešné,
preciťujme vo svojom srdci úplné uzdravenie.
V moci Božej z nás prúdi uzdravujúca Božia moc,
nastupuje plné uzdravenie všemohúca Božia milosť.
.
Po niekoľkých minútach horlivého odriekania,
„už sa stalo“, „už odišlo“, sa DNA zmenila.
Ježiš nás vyzval: „Modlite sa aspoň dvaja!“,
čím sa viac naraz modlí, tým je moc väčšia.
.
Vyberme si vhodné slová, s vervou rečnime,
pomocou mentálneho cvičenia emócia spevnie.
A ak sa medzitým aj anjelsky v duchu modlíme,
neviditeľná sieť uzdravujúcej energie silnie.
.
Z celého srdca, z celej duše, z celej mysle, z celej sily,
tak ako milujeme nebeského Pána, Teba Otče milý,
odriekajme svorne hlasno pár minút denne slová:
Epidémia už odišla…, nádor, vírus a bolesť tiež…
.
Ak Vás tento Gregga Bradena úspešný postup nadchol,
kde za tri minúty veľký nádor rakoviny celkom zmizol,
rozhodnime sa denne, napoludnie, 5 minút odriekať
„Koronavírus zmizol“, resp. „Epidémia už odišla!“
.

Gregg Braden – Liečenie rakoviny pomocou našej vlastnej emočnej technológie https://youtu.be/_c2np7bjNEI via @YouTube
.
Traja praktizujúci muži, vo svojich srdciach vytvorili
rovnaké cítenie, technológiu – pacient ostal zdravý.
Preciťovali uzdravenie – hovorením „slova“ čomu verili.
Tak, pristúpme  v moci Krvi Ježišovej  k liečeniu aj my!

 

 

O tomto webu

 

YOUTUBE.COM
Známy spisovateľ, vedec, liečiteľ a popularizátor vedeckého výkladu tzv. zázrakov Gregg Braden, tu na názornom príklade vyliečenia nádoru, vysvetľuje objavy …

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 09:48

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759953x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie