Založ si blog

Napoj sa na Boží prameň.

 

V srdci majme najvrúcnejšiu prosbu,
aby nám Boh pomohol k šťastnému žitiu.
Dodržujme Božie zákony a prosba sa začne diať,
pre všemocnosť dobra sa začneme otvárať.

.

Vo svojom srdci dôverujme a verme,
že Božie blaho, než zlo, je silnejšie.
Staňme sa majstrami svojho života,
na púti sa dosiahne zdravie a pohoda.

.

Najväčší lekár je Stvoriteľ – Boh náš,
On vládne vesmírom i v ľuďoch nás.
Božia sila nám pomáha, uzdravuje,
Otec stojí pri nás – len Mu verme.

.

Skoro každá choroba pochádza od satanského zla.
Môže byť odstránená len zmenou nášho myslenia.
Tak chorý zmeň sa! Prijmi milosť uzdravujúcej sily,
Bohu sa plne odovzdaj, On koná neustále divy.

.

Dobré myšlienky sú cenné duchovné sily,
ušľachtilá myseľ ovplyvní DNA a bunky.
Tak prijmi námet: „Chcem sa uzdraviť“,
však na jeho prijatie sa musíš naladiť.

.

Pros Boha, aby ti v tom pomohol,
lebo sám človek je príliš slabý tvor!
Ver, že Satan je mocný ale Boh všemocný,
On náš Pán, je pomôcť vždy nám ochotný.

.

Rozhodni sa však odpustiť všetkým i sebe,
žehnať aj tým, od ktorých ti je krivdené.
Svoje problémy a ťažkostí vždy Bohu zveruj,
On, je Správca vo všetkom – len Mu dôveruj!

.

Tak vstúp do nadprirodzenej Božej moci,
pohodlne sa posaď a nekríž si nohy.
Dlane smerom nahor – prijímaj prúd sily,
oddeľ myšlienky od zla – od choroby.

.

Bez myšlienok spokojne, hlboko dýchaj,
takto v pokoji, aspoň pár minút zotrvaj!
Vnímaj, preciťuj, predychuj Božiu prítomnosť,
maj nepochybnú vieru vo vzácnu Božiu pomoc.

.

Vži sa s Duchom Svätým do Ježiša,
a jeho očami hľaď na Hospodina.
Na Kristovi je trest pre náš úspech,
ranami Jeho zmyl sa nám hriech.

.

Tak prúď hľadaný klenot Boží do mňa, prúď,
uzdravuj ma, posilňuj, potešuj, povzbudzuj,
srdce som Ti preň môj Drahý Otče otvoril,
by som už podľa Tvojej vôle vo všetkom žil.

.

Ak sa popritom aj anjelsky modlíme,
a v bázni vytrvale o pomoc Boha prosíme,
na svojom tele cítime zvláštne prejavy,
teplo, zimu, mravčenie, či iné odrazy.

.

Takto si dobíjame pre nás potrebnú energiu,
bez nej chorieme, trpíme, zažívame nervozitu.
Čerpajme si ju z veľkého Božieho prameňa,
aj prechádzka prírodou, šport, či iné nám ju dá.

.

Keď udržujeme stále spojenie s Božou Trojicou,
sme Ňou vedení a posilňovaní Jej darom,
cítime sa ako znovuzrodení – veľmi pokojní,
už netrpíme ťažkosťami, sme prešťastní.

.

Oj, Chvála Ti, Sláva Ti Otče, za Tvoj prameň. Amen

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Drucker, Kažimír, Bodis

Rezort školstva sa spája s inovatívnym projektom FinQ. Cieľom spolupráce je zlepšiť finančnú gramotnosť žiakov

25.04.2024 15:51

Ide o súčasť širšieho úsilia podporiť inovácie vo vzdelávaní na základných i stredných školách.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 347
Celková čítanosť: 759797x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie