Založ si blog

Bodaj by sa všetci ľudia do neba dostali

Steblá trávy sa vo vánku prehýbajú,
spevavce spievajú v zime uspávanku.
Duša moja je ako pierko krehká,
prajem jej lásku – ona si to priamo žiada.

V duši mojej by chcel padať dážď,
nemôže – ja sa budem šťastím smiať.
Už som mal dosť rozliateho mlieka a plaču,
bolo hodne ponáhľania sa k boľavému svetu.

Víťazstvo nad trápením radostne zažívam,
do pokoja sa pri rozhodnutiach obliekam.
Do výziev dňa vstupujem s nadšením,
rozhodol som sa byť stále pokojným.

Myšlienkami minulosťou sa už netrápim,
strachom o budúcnosť sa netrýznim,
podaromnú pozornosť im nevenujem,
takto si rozvážne myseľ ukľudňujem.

Prestal som byť na seba prísny,
láskou a dobrom oplývam v každej chvíli.
Na život svoj hľadím s vďačnosťou,
zázraky sa mi stali bežnou súčasťou.

Srdce si, drahý Pán Ježiš, o Teba opieram,
údermi Tvojho srdca odvahu dostávam,
silu na ceste ku Kalvárii hojne prijímam,
boj nad satanom – s Tebou Ježiš vyhrávam.

Už vidím, čo som dosiaľ vôbec nevidel,
prežívam o čom som sníval – evanjelizujem.
Prosím, aby sa všetci ľudia do neba dostali,
a tu na zemi – sme spoločne, Boha chválili.

Na skorý príchod Mesiáša sa pripravili,
do Kráľovstva Nebeského povolaní boli,
tam zažívali čarokrásnu nehu – radosť,
daj ó, Bože, nech prijmeme Tvoju svätosť.

Vypočuj nás, drahý Otče náš. Amen!

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Abrams, Ukrajina

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 761285x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie