Založ si blog

Kristus je náš Kráľ a Pán

Ak zlý duch materializmu získa nadvládu,
budeme svedkami – cez moc tyranie – rozpadu,
láska, spravodlivosť a svätosť sa vytratia,
preto nás katastrofy postihnúť musia.

Dokonalý poriadok na zemi nastane,
len tam, kde Boh a Kristus s Duchom vládne,
keď podriadení nadriadených rešpektujú,
ktorí podľa Božej vôle a bázni vládnu i žijú.

Odstráňme všetkých, ktorí sú nám prekážkou,
pre ich ego, s pýchou a zlou vlastnosťou.
Už viac nie! „Ja som ja,
robiť si budem, čo chcem ja“.

Ako nemožno tmu rozohnať vôľou,
ale len svietiacim svetlom,
tak aj neporiadok možno upratať,
keď sa staneme citliví na Boží hlas.

Ak chceme hlboko spoločenský život postihnúť,
musíme svoje myšlienky k Bohu vyzdvihnúť,
rozvíjať a zdokonaľovať si ľudskú povahu,
o hodnotu, ktorú Boh pridelil každému človeku.

Uzrieme príťažlivý príklad mravného života,
každodenné hrdinské skutky každého človeka,
nadčasovú krásu pravého Kristovho učenia,
v pomoci tým, ktorí hladom trpia.

Boh je spravodlivý USPORIADATEĽ všetkých trápení,
umiestnil ľudský rod na krásnej i našej Slovenskej zemi,
udelil nám pre náš život všetko potrebné,
požehnanie, sprevádzané cťou, v nekonečnom živote.

Preto sa najvyššieho správcu – Boha držme,
miesto v absolútnom štatúte získame.
Keď sa aj objavia zlomyseľné trhliny,
Boh nám ich našou vierou isto zacelí.

Vyprosme odpustenie pre páchateľov neprávosti,
nech sú Kristovou krvou zmyté ohavné zločiny,
pripravme Cirkvi veľkolepý triumf – oslavy,
zažívať budeme mier a pokoj Boží v srdci.

Keď budeme s Ježišom úprimne a v pokore kráčať,
svet zajasá šťastím – oj, poďme Božiu vôľu konať.
Buď sláva nášmu obetavému záchrancovi,
Haleluja, Hosana. Nech zneje AMEN, NAVEKY.

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Abrams, Ukrajina

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

parlament, PVV, rokovanie, Robert Fico, Peter Pellegrini, Milan Majerský, Tomáš Taraba

Získa Slovensko všetkých 6,4 miliárd z plánu obnovy? Úradníci vládu kritizujú, Fico sa spolieha na nové zákony

28.04.2024 06:00

Najviac omeškaných míľnikov a problémov s implementáciou opatrení majú rezorty zdravotníctva, spravodlivosti a životného prostredia či vnútra. Slovensko môže prísť o miliardy eur.

Gay, gej homosexuáli, LGBTI, dúhový pochod,

Nový iracký zákon proti homosexualite počíta s trestom až 15 rokov väzenia

28.04.2024 05:49

Cieľom zákona je "chrániť irackú spoločnosť pred morálnou skazenosťou a volaním po homosexualite, ktoré zachvátilo svet".

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 761273x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie