Založ si blog

Príjmime židov – ako bratov.

Prostredníctvom židov sa zjavil Boh nám,
poslal zasľúbenia a pravidlá pre život náš.
Židia sú autormi 64 zo 66 kníh Biblie,
ktoré ľudstvu napísali pre naše Božie žitie.

Všetci Ježišovi apoštoli – židia boli.
Oni nám Božiu záchranu pripravili,
kresťanstvo šírili – najprv v diaspórach židovských,
neskôr v rôznych krajinách sveta roztrúsených.

Židia nevypadli z Božieho plánu,
i pre budúcnosť zohrávajú dôležitú rolu.
Židovský národ len 0,2 % populácie sveta tvorí,
no každý siedmy nositeľ Nobelovej ceny je Žid.

Hospodin vraví: Kto izraelský národ uráža,
dotýka sa zrenice môjho oka.
Žehnať budem tých, čo môj ľud žehnajú,
prekľajem tých, ktorí zlorečia židovskému ľudu.

Mesiáš pochádza zo židov, ako prorokovali Izaiáš a Micheáš,
narodil sa v Betleheme, spasenie priniesol pre celý svet.
Zjavil sa tiež prominentnému rabínovi Yitzhak Kaduri,
že Mesiášom je Ješua – Ježiš kresťanmi už oslávený, prijatý.

Boh nikdy židov nezavrhol – nezanechal,
i keď ich ťažkým skúškam podrobil – trestal.
Veď aj oni sú len ľudia, podliehajúci slabosti,
tak, ako my kresťania, aj oni páchajú hriešne skutky.

A keď svet na židov reaguje s pohoršením – nenávisťou,
tým len Boha uráža – nuž prestaňme byť ničiacim ľudom.
Prispôsobme sa a zmierme s pokorením,
národ Židovský je predsa Bohom vyvoleným.

K sebe a svojím blízkym (ktorí sú tiež Boha obrazom),
správajme sa s najväčšou ohľaduplnosťou.
Židov, ako vzácnych bratov, s láskou príjmime,
nech pokoj, spravodlivosť a mier na svete zavládne.

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 761590x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie