Založ si blog

Oj, choroba, nemoc moja…

Choroba je konflikt medzi osobnosťou a dušou,
zistené je to – podľa viacerých vedcov.
Rakovina zabíja, keď si neodpustíme.
Hrudník sa sťahuje, keď pýcha zotročuje.

Nádcha sa objaví, keď telo plače.
Tlak stúpa, keď strach uväzňuje.
Telo priberá, keď nespokojnosť prituhne.
Kolená bolia, keď sa pýcha neohne.

Tieto i iné choroby – nuž si aj samoliečme,
osvedčené uvedené metódy vyskúšajme.
Zredukujme stres, čo ovplyvňuje každú bunku,
osloboďme sa od problému – zlého vzťahu!

Nedržme v sebe zlé pocity – pusťme ich von,
nech nás viac nezožierajú – staňme sa šťastlivcom.
Radujme sa, smejme sa, len tak bez dôvodu,
zahrajme sa na blázna i cvičme pre pohodu.

Pozrime sa na ľudí, ktorí sú len zriedka nemocní,
oni sú stále optimistickí – spokojní.
Títo sa vôbec ničím netrápia,
mnohí z nich sa za zdravie však i modlia.

Úprimná modlitba uzdravujúcu silu dáva,
keď sa uvalí vierou každé bremeno na Pána.
Nevýslovné vzdychy, aj anjelské modlenie,
pomôžu pre naše zdravotné zlepšenie.

Nuž v komôrke sa osamote do ticha dostaň,
nad ničím nepremýšľaj, len zhlboka dýchaj.
Prijímaj seba, aj iných s čistou láskou,
vieru maj, že si milovaným Božím dieťaťom.

Aspoň pár minút v tomto štýle vytrvaj,
sebe aj tým čo ti ublížili plne odpúšťaj,
Preciťuj Božiu dobrotu, milosť a silu,
ver, že choré bunky ti už zdravým kvitnú.

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Titanic - fotografia ľadovca

Hodinky najbohatšieho muža na Titaniku sa predali za viac ako milión libier

28.04.2024 16:28

Zlaté vreckové hodinky, ktoré patrili najbohatšiemu cestujúcemu na palube Titaniku, sa predali za takmer 1,2 milióna libier.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 761542x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie