Založ si blog

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

„Ja radovať sa budem v Hospodinovi
a jasať v Bohu mojej spásy.“
Iba v ňom nájde duša moja potešenie,
On je pri každej mojej činnosti pri mne.

Len na pokorných a v duchu zronených,
čestných, úprimných, vo viere chodiacich,
tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,
mocné Božie pomazanie anjeli vylejú.

On je mojím milostivým Otcom,
len v Ňom som vzácnym človekom.
Dáva mi vnuknutia pre správne konanie,
mnohí i ja sa čudujem, ako je to možné.

Kráčal som nedávno večer po Michalskej ulici,
za kamennou sochou ležal muž nevládny, mladý.
Nedýchal, ruky mal hodne studené,
vôkol neho stálo pár ľudí, už bez nádeje…

Pokľakol som k nemu na zemi ležiacemu,
v duchu i nahlas prosil o milosť Božiu.
Povolávam tvojho ducha späť do tvojho tela,
v mene Krvi Kristovej, Pane zmiluj sa.

Chytil som mu v mocnom mene Ježiš ruku,
po krátkej chvíle zdvihol mierne hlavu,
dodal som mu vo viere cez mňa Božej sily,
do dvoch minút sa už postavil na nohy.

Tu jeden zo svedkov ma s vďakou pozdraví,
som synom farára – vám môj otec je známy.
Ja ho prosím, aby o tomto povedal otcovi,
ktorý mi tvrdil, že zázraky sa diali len v prvej cirkvi.

Pýtam sa ho a čo ste mu nepomohli?
Veď už nedýchal, ako sme ho ožiť mohli.
Takáto nadprirodzenosť sa cez nás deje,
keď s naším Pánom horlivo v bázni chodíme.

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Uzdravenie – gangrén – svedectvo

19.04.2024

Keď už neviem čo mám robiť,keď už sa nemám na koho obrátiť,v hlbokej pokore, úcte, vo viere,zdvíham oči k Tebe Pane. Keď k Tebe otvorím svoje srdce,keď k Tebe vystriem ruky svoje,Tvoja vzácna blízkosť je vždy pri mne,v Tvojej milosti je pre mňa riešenie. Oslovili ma tieto spásonosné slová,od sv. Petra Fouriera zo 17. storočia,pripomenuli mi zázračné Božie [...]

Moment dopadu balistickej rakety na iracké mesto Erbil

Úder na Sýriu. Izrael zasiahol budovu bezpečnostných síl v Damasku

02.05.2024 23:01, aktualizované: 23:25

Sýrske štátne médiá o údere bezprostredne neinformovali.

ucla

USA: Na univerzite UCLA zadržali najmenej 200 propalestínskych demonštrantov

02.05.2024 22:22

Polícia zlikvidovala barikády a začala vypratávať tábor demonštrantov.

trump

Ďalší útok na Kapitol? Výsledky volieb uznám, len ak budú čestné, uviedol Trump

02.05.2024 21:52

Podobné slová použil aj v rokoch 2016 a 2020.

Miloš Vučevič

Smer Moskva. Srbský parlament potvrdil novú vládu, na niektorých ministrov sú uvalené sankcie

02.05.2024 21:19

Vučevičovu vládu po búrlivej dvojdňovej rozprave podporilo 152 z 250 poslancov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 762691x
Priemerná čítanosť článkov: 2192x

Autor blogu

Kategórie