Založ si blog

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

Ój, láska naša – vec prešťastná,
pokoj i radosť nám prináša,
keď nám srdce láskou horí,
očarí nás – veď sme šťastní.

Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,
dotvára v nás dielo prevzácne.
Stávame sa božími nástrojmi,
by sme druhým nehu priniesli.

Biblia nás všetkých prosí – vedie,
žite láskou – je to Božie prianie!
Ono nás to povedie v Bohu žiť,
večnosť si už prijať, život lahodiť.

Lásku vo svojom vnútri preciťujme,
reťaz lásky s inými utvárajme,
temné sily tak umlčíme – zničíme,
pokoj, spravodlivosť a mier zavládne.

Prinesie nám to Božie požehnanie,
staneme sa ľúbezné deti Božie.
Boh nás príjme do svojej náruče,
blahoslavení sa isto-iste staneme.

Oj, ako nás milovala naša mamička,
keď nás kŕmila a učila od malička,
tešila jej milučké, malé detičky,
by láskou žiarili naše drobné očičky.

Nuž, čo najviac sa usmievajme, radujme,
bolesti, choroby si zmiernime – zhojíme.
Tím, čo nám ublížili, hneď odpusťme,
potom aj ťažkosti hravo zdoláme.

Láskou sa tešme – stále žiarme,
vzácne dary ovocia obdržíme,
priateľstvo nám vôkol rozvinie,
šťastné nadšenie v nás rozkvitne.

…………………………………………………………

Ďalšie moje básne nájdete na :
https://sites.google.com/site/miloslavpeniastek/
https://peniastek.goel.sk
Miloslav Peniaštek
Kontakt: mpeniastek7@gmail.com

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

SR polícia NAKA Kuciak vražda podozrivý zatknutie NRX

Škole sa vyhrážal bombou. NAKA zadržala 14-ročného mladíka

08.05.2024 17:07

Policajti odosielateľa e-mailu vypátrali a zadržali do 24 hodín.

vojna na Ukrajine

Prispelo už 65-tisíc darcov. Zo zbierky suplujúcej štát sa nakúpi žiadaná delostrelecká munícia

08.05.2024 15:57

Za 22 dní sa iniciatíve Mier Ukrajine podarilo vyzbierať celkovo 4 165 309 eur.

vojna na Ukrajine, Volodymyr Zelenskyj

Ukrajina do vojny posiela väzňov. Po vzore Ruska však nejde

08.05.2024 15:14

Norma by mala pomôcť doplniť ukrajinské jednotky a striedať vojakov vyčerpaných po dvoch rokoch bojov.

Kybernetické útoky - autá

Bombové hrozby na školách boli pravdepodobne kybernetickým útokom, uviedla polícia

08.05.2024 15:03, aktualizované: 15:20

Po páchateľovi polícia pátra.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 349
Celková čítanosť: 764481x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie