Založ si blog

Božia prítomnosť – radosť

V Božej prítomnosti je plnosť radosti,

večná blaženosť po Jej pravici.

Spevom si Ťa Otče uctievam,

tvorivý zázrak zažívam.

.

Božia svätá prítomnosť vo mne žije,

nádejne ju hľadám – v tele mi rezonuje.

Toto je ten vzduch čo dýcham,

toto jej chlieb čo chutnám.

.

Oči mám otvorené pre oblasť duchovnú,

zažívam atmosféru svätú, nebeskú.

Hospodine, vypočuj môj hlas,

kiež s Tebou kráčam v nebesiach.

.

Nech mi je myseľ transformovaná,

pre Tvoje skutky Božie pripravená,

v Tvojej moci by som chodil,

predo mnou sa démon sklonil.

.

Pánova radosť je vzácnou mi silou,

dôverný vzťah s Ním je plod zázrakov,

hlboký nádych Božej moci

chorých uzdraví i obnoví.

.

Teraz drahý, milostivý Bože zmiluj sa,

Tvojej ruky sa držím a nepustím Ťa,

kým každá bunka chorého

nezažije uzdravenia Tvojho.

.

Keď zložím na nemocného ruky svoje,

nech pliaga Tvojou mocou z neho zmizne,

chorým už viac nebude,

oj, sláva nebies rozkvitne.

.

Na chválu, slávu Ti Otče spievam,

Ty podľa tvojej vôle, v nás verných konáš.

Milujem Ťa, uctievam Ťa,

veľká vďaka, Haleluja.

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

special podcast pocuvajte Pravdu novy jzbt6t / Počúvajte Pravdu /

Po 20 rokoch v únii nemôžeme na ňu najmä nadávať, ak ju chceme zmeniť

04.05.2024 06:05

Európska únia sa môže a má kritizovať. U nás však kritika dosahuje absurdné rozmery.

Peter Pellegrini, Andrej Danko

Nebude to boj, ale permanentné napätie. Hlas a SNS sú znova na nože: Fico je ticho, aby koalícia prežila

04.05.2024 06:00

Hlasovanie o Fonde na podporu umenia tretíkrát presunuli. Dôvodom sú spory medzi SNS a Hlasom.

kalifát, demonštrácia, islamisti, moslimovia

Žiadať kalifát nie je trestné, tvrdia odborníci. Aj to je sloboda prejavu

04.05.2024 06:00

Možno zakázať demonštráciu, kde spochybňujú základné práva, alebo by to nebolo demokratické? V Nemecku riešia dilemu, ktorú vyvolalo zhromaždenie moslimských radikálov.

radnica, Banská Bystrica

Vzácny erb na najkrajšom slovenskom námestí sa na svoje miesto nevráti. Mesto má však náhradu

04.05.2024 06:00

Historický skvost zdobil banskobystrickú Radnicu na Námestí SNP viac ako dve storočia. Vlani na jeseň však odtiaľ mestský erb zložili a dnes je už isté, že na pôvodné miesto sa nikdy nevráti.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 762967x
Priemerná čítanosť článkov: 2192x

Autor blogu

Kategórie