Založ si blog

Spojenie s Božím Kráľovstvom

.

A tí čo uverili a v anjelských jazykoch sa modlia,
vzácne nadprirodzené dary – znamenia obdržia.
Jed im neuškodí, zlých duchov budú vyháňať,
mŕtvych kriesiť, chorých v mene Ježiš uzdravovať.
.
Smrť už nebude mať nad nimi moc,
Duch vchádza osožiť – v slabosti na pomoc.
Prihovárajú sa k Bohu nevysloviteľnými vzdychmi,
myseľ ostáva bez úžitku – len pery vydávajú zvuky.
.
Je to dar z neba – Boh to spravuje,
takto modliacim Božia sláva sa zjavuje.
Nuž nehanbime sa za charizmy – túžme po nich,
nech je vôkol viditeľné, že Kráľ sa na Zem vrátil.
.
V deň Turíc Apoštoli i Mária anjelsky hovorili,
vzácne spojenie s Kráľovstvom Božím dosiahli.
Duch Svätý v plnosti a moci na nich zostúpil,
aj prítomných pohanov k Božej viere pozmenil.
.
Ako apoštol Pavol a teraz mnohí pomazaní služobníci,
keď položia vo viere na vás ruky – zostúpi Duch Svätý.
Z vášho vnútra potečú nezrozumiteľné, neznáme slová,
ako rieky živej vody, ktoré Duch túžiacim do úst dodá.
.
Len s vierou otvorte ústa a nechajte zaznieť to čo prichádza,
uvoľnite slabiky, vydávajte zvuk, myseľ nech ostáva prázdna.
Očakávajte pohyb, šum vo svojich hlasových orgánoch,
práve teraz je čas byť pokrstený – modliť sa iným jazykom.
.
Ma-ra-na-tha, Ma-ra-na-tha, Ma-ra-na-tha,… (Pane príď),
takto sa modlil prvý kresťan, neskôr len mních.
Posadil sa kľudne spriama, zľahka zavrel oči,
uvoľnil sa, zostal bdelý, v duchu opakoval prosby.
.
Ma-ra-na-tha, … v mysli s ľahkosťou vyslovoval,
ráno i večer takto asi dvadsať minút sa modlieval.
Nad ničím nepremýšľal, nemal žiadne predstavy,
len srdcom vnímal, ako duch mu slová hovorí.
.
Prikročme s túžbou k tejto prevzácnej Božej milosti,
chváľme Boha a spievajme Duchom v dôvernosti,
Nemusíme sa modliť nahlas – stačí v tichu, v duchu,
efekt je ten istý, tak zakúšajme tohto vzácneho daru.
.
Toto Božie poslanie je pre nás napísané:
Rim. 8/26, 28 Jud. 1/20 Mk. 16/17-18
1 Kor. 14/2, 4-5, 18, 21-22
Sk. 10/44-45, 18/5-6 i v ďaľších.

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

19.04.2024

„Ja radovať sa budem v Hospodinovia jasať v Bohu mojej spásy.“Iba v ňom nájde duša moja potešenie,On je pri každej mojej činnosti pri mne. Len na pokorných a v duchu zronených,čestných, úprimných, vo viere chodiacich,tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,mocné Božie pomazanie anjeli vylejú. On je mojím milostivým Otcom,len v Ňom som vzácnym človekom.Dáva mi [...]

Nożykova synagóga

V Poľsku zadržali 16-ročného chlapca v súvislosti s podpaľačským útokom na synagógu

02.05.2024 15:34

Motív útoku na jedinú synagógu vo Varšave, ktorá prežila druhú svetovú vojnu, je nejasný. Podozrivý totiž odmietol vypovedať.

vašečka, záborská

Vašečka a Záborská opäť idú proti transrodovým ľuďom. Život im chcú skomplikovať novým zákonom o rodnom čísle

02.05.2024 15:25

Ak zmeny prejdú v navrhovanej podobe, transrodoví ľudia nebudú môcť po absolvovaní tranzície zmeniť svoje rodné číslo tak, aby zodpovedalo ich novému pohlaviu.

NATO / OTAN / Armáda SR /

Podpora členstva SR v EÚ a NATO oproti vlaňajšku vzrástla

02.05.2024 15:12

Členstvo Ukrajiny v západných inštitúciách si želá 30 percent Slovákov, čo je najmenej z regiónu.

DN - Boeing 737 MAX

Ďalší kritik spoločnosti Boeing náhle zomrel. Svedčil proti firme, hovoril o problémoch vo výrobe

02.05.2024 14:57

Dean pracoval v spoločnosti Spirit AeroSystems, ktorá bola dodávateľom komponentov pre firmu Boeing.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 348
Celková čítanosť: 762582x
Priemerná čítanosť článkov: 2191x

Autor blogu

Kategórie