Založ si blog

Pravá láska

 

Keď srdce moje uprostred zhonu je pokojné,
podráždenosť v každom údere hneď odíde.
Vytrvalosť moja nech je, Otče, dokonalá,
by som kráčal bez úhony – stresu a napätia.

Zhon, netrpezlivosť produkuje viacej problémov,
tým vzniká v rodine i vo svete stále viac konfliktov.
Môžme síce trpieť, ale nesmieme sa nechať zlomiť,
len tak pokojom, zdravým a nehou začneme žiariť.

Pravá láska sa na úkor iných nepresadzuje,
nevypína sa, svoje práva si neuplatňuje.
Je trpezlivá, ohľaduplná, je ušľachtilá,
aj uprostred ťažkej búrky, pokoj prináša.

Všetko pretrpí, nič ju neoslabí, nezničí,
je skalou, kotvou a základom budúcnosti.
Hoj, rieky živej vody potečú z vnútra tomu,
kto pravou láskou žije a srdcom slúži Bohu.

Tak usiluj sa človiečik rýdzou láskou žiť,
kiežby ťa k dobru mohol Ježiš premeniť,
posilniť, potešiť úžitok aj iným donášať,
oj, anjeli ti začnú z neba šťastie prinášať.

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Volodymyr Zelenskyj

Oligarcha, ktorý podporoval Zelenského, je podozrivý z prípravy vraždy

08.05.2024 22:04

Vlani Kolomojskému urobili domovú prehliadku a vzali do vyšetrovacej väzby pre ekonomickú trestnú činnosť.

Boeing 747

A opäť Boeing. Stroju sa pri pristávaní nevysunul predok podvozku

08.05.2024 21:18

Nikomu sa nič nestalo, nehodu ale vyšetruje turecké ministerstvo dopravy.

plenkovič

Chorvátsku bude vládnuť aj krajná pravica. Plenkovič sa dohodol s Penavom

08.05.2024 20:40

Hnutie za vlasť povedie ministerstvo poľnohospodárstva a aj nové ministerstvo demografie.

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 349
Celková čítanosť: 764553x
Priemerná čítanosť článkov: 2191x

Autor blogu

Kategórie