Založ si blog

Pre mňa žiť je Kristus…

V moci Božej, tak ako Ježiš, žime i my,
On povedal:  „Som stále s vami“.
Jeho  vietor, more i všetko  poslúcha,
„Neboj sa, len ver“. Celým srdcom uver v Ježiša!

On na kríži sa za nás všetkých obetoval,
svojou krvou nás od hriechov v bolesti odpútal.
Obráťme s vďakou srdce  na Jeho LÁSKU,
 skrze Ducha Svätého  – Boh venuje nám ju. 

 „Ježiš je cesta, pravda i život“,
„svetlo sveta“,  „vzkriesenie a činnosť“,
„dobrý pastier“, „chlieb života“,
„pravý vinič“ i  “ brána sveta“.

A hovorí: Blahoslavení  sú v duchu chudobní,
plačúci, tichí a smädní po spravodlivosti,
čistého srdca, šíriaci pokoj, milosrdní,
potupovaní a nevinne prenasledovaní.

Ich je nebeské kráľovstvo – verní jasajte,
budúci dedičia zeme –  sa radujte.
Dosiahnete milosrdenstvo, budete potešení,
Boha uvidíte – volať vás budú synmi Božími.

Boh vyleje na teba Božie požehnanie,
len v pokore prijmi Jeho naplnenie.
Radosťou, mocou a darmi Ťa obdarí,
len Mu ver, On to isto naplní.

Musíš byť láskavý  aj keď Ťa niekto pobúri!
Nevšímaj si chyby iných  – buď vytrvalý.
Nezaoberaj sa sám sebou – nebuď pyšný,
čo najmenej o sebe hovor iných vyzdvihni!

Nech tvoj duch prahne po Stvoriteľovi,
aby si sa stal živým plameňom Jeho lásky.
By si duchovne v prajnosti zkvitnul,
 a hovoril: „Pre mňa žiť je KRISTUS“!

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

Základná škola Podsadek, Stará Ľubovňa, Rómovia

Ministerstvo školstva chce z plánu obnovy zaplatiť výchovnú šou. Odborník nápad kritizuje

07.05.2024 07:00

Rómska komunita je zámerom pobúrená, rezort však nápad obhajuje

izrael, gaza, rafah

Izrael podniká útoky v Rafahu niekoľko hodín po tom, ako Hamas akceptoval návrh na prímerie

07.05.2024 06:50

Izraelské letectvo podniklo údery na viac ako 50 miest spojených s Hamasom a jemu blízkym organizáciám.

Rusko, Deň víťazstva, Červené námestie, vojna na Ukrajine

ONLINE: Rusi chcú navýšiť raketový arzenál, odradiť nepriateľov 'testovať sily Ruska'

07.05.2024 06:25

Rusi zvyšujú výrobu zbraní. USA predpokladajú, že tento rok vyrobí Rusko viac munície ako všetkých 32 členov NATO dohromady.

Hrad Likava, Likavka, Ružomberok

Najväčší hrad na Liptove opravia za milióny eur. Pre návštevníkov chystajú novinky

07.05.2024 06:00

Stredovekej pamiatke „odklepli“ veľký balík peňazí. Pribudnú tam nové priestory aj moderné prvky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 349
Celková čítanosť: 764206x
Priemerná čítanosť článkov: 2190x

Autor blogu

Kategórie