Založ si blog

Milý priateľ, sestra, brat

Hospodinovi dôverujem celým srdcom,
On ma chráni, On ma vedie každou cestou,
potešenie, hojnosť zažívam,
oj, chvála a vďaka Ti patrí, môj drahý Pán.

Znovuzrodeným dieťaťom som sa stal,
keď na kolenách – Ježiša som hľadal,
nebojím sa, už nie som ustarostený,
veď Kristus je Darcom mojej šťastnosti.

Novú pomoc, novú milosť dostávam,
a v ťažkej tiesni ju očakávam.
Keď problémy rastú, nezúfam,
istotu a úľavu v bázni prežívam.

Milý priateľ, „sestra, brat“,
poďte sa aj vy vrúcne kajať,
s istotou svoju ruku do Božej vkladať,
a s Božou pomocou každý boj vyhrať.

Všemohúci, blahoslavený Otče náš,
pokorne k Tebe voláme – vypočuj nás.
V týchto i budúcich chvíľach buď k nám laskavý,
veď nás, verne zachovávať – Tvoj zákon svätosti.

Ovlaž srdcia naše – o to Ťa vrúcne prosíme,
nech Tvoje milosrdenstvo je s nami z pokolenia na pokolenie.
Priznaj sa k nám Otče a požehnávaj nás,
by každý jazyk vyznal, že len Ježiš je jediný náš Pán i Kráľ.

Rozbúrený svet utíš i veď ho k zmiereniu,
nepokoje, vojny odvráť – by došlo ku mieru,
tvár svoju rozjasni nad nami a buď nám dobrotivý,
daruj nám svoj pokoj i plnosť radosti.

Zvelebujme slávu Trojjedinej Božej milosti,
ktorá nám hriechy odpustila v milovanom Ježišovi,
prajeme si radostný a svätý život s Ňou žiť,
požehnanými i horlivými kresťanmi neustále byť.

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

K môjmu jubileu 22.04.2024

22.04.2024

Oj, je to veľká Božia milosť tu na svete žiť,ešte väčšia, keď sa môžme i „80“ dožiť,v zdraví, sile, Božom požehnaní,v láske k Bohu, k blížnym, milovaní. Že môžeme lásku žiť a blížnych milovať,tvorivosť konať a ňou iných povzbudzovať.Slabým pomáhať a viesť ich do žitia krás,oj, to je šťastie, chvála Ti, drahý Otče náš. Keď som ja [...]

EU Dollar Euro Parity Explainer

Lídri susedných štátov svoje sľuby o eure nesplnili. Kedy Slováci prestanú platiť korunou, forintom a zlotým?

05.05.2024 11:27

Politici v Česku, Poľsku a Maďarsku mali ambiciózne plány s prijatím spoločnej európskej meny. Zostalo pri kvetnatých rečiach. Ako to vyzerá teraz?

Partizánske / Prietrž mračien / Potopa / Pes /

Stačilo 15 minút. Po prietrži mračien vytopilo časť Partizánskeho, vyhlásili mimoriadnu situáciu

05.05.2024 10:42

Okrem mimoriadnej situácie vyhlásili aj tretí stupeň povodňovej aktivity.

Vesmír / AStronómia / Hviezdy /

Z Hurbanova do brazílskeho Ria. Pätica slovenských študentov postúpila na medzinárodnú olympiádu v astronómii

05.05.2024 10:28

Do medzinárodného kola sa prebojovali Patrik Prítrský, Mário Tlamka, Vladimír Slanina, Tomáš Kubrický a Marek Baňárek.

Willy Brandt / Günter Guillaume /

Špión Stasi Guillaume stál pred 50 rokmi za odstúpením kancelára Willyho Brandta

05.05.2024 09:50

Keď 24. apríla 1974 zatkli v Bonne pracovníka úradu spolkového kancelára Güntera Guillauma, jeden z najväčších škandálov v Nemeckej spolkovej republike bol na svete.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 349
Celková čítanosť: 763743x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie