Založ si blog

Šťastie mi Boh pridelil

Úžasné šťastie mi Boh pridelil,
keď som sa hlbokou pokorou znovuzrodil.
Duch ma poúča o hriechu a spravodlivosti,
by ma priviedol do dedičstva k Ježišovi.

Verní k Pravde Božej čo najviac zostávam,
len jedna cesta je k Bohu, a tou je Ježiš Pán.
I spasenie skrze vieru v Neho mám,
trpieť i zomrieť sa Mu rád oddám.

Všetko, čo mám, je darom od Boha,
len Jemu patrí česť i sláva vznešená.
Hriech mi bol odpustený, dlh zaplatený,
drahou krvou Ježišovou som vykúpený.

Aj Duch Pánov sa nado mnou vznáša,
duša moja mi s Ním vo viere kráča,
On ma vedie, vnuknutia mi dáva,
vďačnou radosťou mi srdce jasá.

Hoj, Božie svetlo cez mňa žiari,
odkedy mám lásku Krista v srdci,
v Ňom mám nekonečné bohatstvo,
milosť, požehnanie i Božie Kráľovstvo.

Oj, to je balzam, ktorý dostávam,
keď v bázni s Bohom čo najviac kráčam.
Tiež Mu rád spievam piesne na chválu,
už tu na zemi zažívam dobu blaženú.

Modlime sa, modlime!!!

12.05.2024

Modlitba nás priamo s Bohom spája,naše srdce Jeho svetlom a teplom napĺňa,pomáha nám robiť všetko s dôverou,a kto sa často modlí – oj, žiari pokojom. Modlitba nás všetkých zjednocuje,deti a mládež našu povzbudzuje,pokoj, lásku a mier vyprosuje,nepokoje, hriechy i vojny likviduje. Preto vrúcne k Bohu volajme,nech trvalý mier – na svete zavládne,všetci ľudia sa [...]

O Božiu milosť pre svetový mier prosme!

09.05.2024

Zjavila sa totiž Božia milosť,prinášajúca spásu všetkým ľuďom,uprostred prenasledovania, zmätku, vojen,Pán Ježiš prichádza s víťazstvom späť. Terajší svet je mamonársky, zle rozdelený,každý chce byť vládcom – majiteľom na zemi,rozbroje, nespravodlivosť a nenávisť narastá,mnohí trpia, nešťastných a hladujúcich pribúda. Preto sa poďme už zmeniť [...]

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Minulý týždeň ich „načapala“ opozícia. Gašpar sa stretol s ruským veľvyslancom. Tajne, v parlamente

15.05.2024 12:36

Šéf výboru pritom avizoval, že stretnutie s Bratčikovom „transparentne oznámi“.

Ďalší veliteľ Hizballáhu je mŕtvy, tvrdí izraelská armáda

15.05.2024 12:18

Muž zabitý pri útoku bol podľa armády zodpovedný za plánovanie a vykonanie niekoľkých útokov namierených proti izraelským civilistom a územiu Izraela.

Tomáš v Ide o pravdu: Kandidáta na šéfa Hlasu by mal vybrať "otec - zakladateľ" Pellegrini. Peniaze z II. piliera nikomu nevezmeme

15.05.2024 11:00

Otázka voľby predsedu NR SR nie je témou dňa, čaká sa na výsledky eurovolieb, uviedol Erik Tomáš (Hlas).

Rezortu vnútra hrozí pokuta 100-tisíc eur za postup v prípade „čurillovcov"

15.05.2024 10:47

Minister Šutaj Eštok pre okolnosti poskytnutia ochrany tzv. čurillovcom podal dokonca trestné oznámenie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 351
Celková čítanosť: 766933x
Priemerná čítanosť článkov: 2185x

Autor blogu

Kategórie