Založ si blog

Bodaj by sa všetci ľudia do neba dostali

Steblá trávy sa vo vánku prehýbajú,
spevavce spievajú v zime uspávanku.
Duša moja je ako pierko krehká,
prajem jej lásku – ona si to priamo žiada.

V duši mojej by chcel padať dážď,
nemôže – ja sa budem šťastím smiať.
Už som mal dosť rozliateho mlieka a plaču,
bolo hodne ponáhľania sa k boľavému svetu.

Víťazstvo nad trápením radostne zažívam,
do pokoja sa pri rozhodnutiach obliekam.
Do výziev dňa vstupujem s nadšením,
rozhodol som sa byť stále pokojným.

Myšlienkami minulosťou sa už netrápim,
strachom o budúcnosť sa netrýznim,
podaromnú pozornosť im nevenujem,
takto si rozvážne myseľ ukľudňujem.

Prestal som byť na seba prísny,
láskou a dobrom oplývam v každej chvíli.
Na život svoj hľadím s vďačnosťou,
zázraky sa mi stali bežnou súčasťou.

Srdce si, drahý Pán Ježiš, o Teba opieram,
údermi Tvojho srdca odvahu dostávam,
silu na ceste ku Kalvárii hojne prijímam,
boj nad satanom – s Tebou Ježiš vyhrávam.

Už vidím, čo som dosiaľ vôbec nevidel,
prežívam o čom som sníval – evanjelizujem.
Prosím, aby sa všetci ľudia do neba dostali,
a tu na zemi – sme spoločne, Boha chválili.

Na skorý príchod Mesiáša sa pripravili,
do Kráľovstva Nebeského povolaní boli,
tam zažívali čarokrásnu nehu – radosť,
daj ó, Bože, nech prijmeme Tvoju svätosť.

Vypočuj nás, drahý Otče náš. Amen!

O Božiu milosť pre svetový mier prosme!

09.05.2024

Zjavila sa totiž Božia milosť,prinášajúca spásu všetkým ľuďom,uprostred prenasledovania, zmätku, vojen,Pán Ježiš prichádza s víťazstvom späť. Terajší svet je mamonársky, zle rozdelený,každý chce byť vládcom – majiteľom na zemi,rozbroje, nespravodlivosť a nenávisť narastá,mnohí trpia, nešťastných a hladujúcich pribúda. Preto sa poďme už zmeniť [...]

Môj drahý Pane, vyuč ma

04.05.2024

Potrebujem môj Pane Tvoje inštrukcie,nech ma to ku Kristovmu krížu motivuje,by som bol omilostený a z viery mi odpustené,aby som si bol Tvojho vedenia plný vedome. Nuž, dvíhaj oči k nebesám a Boha pros,nech očistí tvoju ohavnosť, hriech a lož.V Baránkovej knihe života byť zapísaný,Boh úprimné slzy zotrie, tomu kto je vykúpený. MYSLI … HOVOR … KONAJ NA SLOVO,keď ho [...]

Oj, láska naša, svieť nám, svieť!

27.04.2024

Ój, láska naša – vec prešťastná,pokoj i radosť nám prináša,keď nám srdce láskou horí,očarí nás – veď sme šťastní. Čo z lásky vyviera, nikdy neuschne,dotvára v nás dielo prevzácne.Stávame sa božími nástrojmi,by sme druhým nehu priniesli. Biblia nás všetkých prosí – vedie,žite láskou – je to Božie prianie!Ono nás to povedie v Bohu [...]

vojna na Ukrajine, Vovčansk

ONLINE: Petr Pavel: Rusko chce obnoviť imperiálnu veľkosť ZSSR, ohrozuje naše hodnoty. Bude nám škodiť

12.05.2024 07:00

Musíme sa pripraviť na to, že Rusko nebude mierovým partnerom, uviedol český prezident Petr Pavel.

gaza

USA ponúkajú Izraelu 'cennú podporu', ak obmedzí vojenské operácie v Rafahu

12.05.2024 06:18

Izrael by sa podľa USA mal uchýliť skôr k obmedzeným operáciám, cieliť na lídrov Hamasu a ich likvidáciou dospieť k víťazstvu.

Andrea Kosecová, kováčka

Fascinuje ju oheň, špina a pot. Čierna od sadzí som najšťastnejšia na svete, hovorí mladá kováčka

12.05.2024 06:00

Nebojí sa práce, ktorá je vhodná skôr pre tvrdých chlapov. Umelecká kováčka Andrea Kosecová (30) je najšťastnejšia, keď ufúľaná môže tvoriť v rodinnej dielni. Dúfa, že jej diela budú tešiť ľudí aj o stovky rokov potom, ako tu už nebude.

national czechslovak museum library

Múzeum Čechov a Slovákov v USA má štedrých darcov, pomohli aj po záplavách. Aké sochy skrášlia jeho orloj?

12.05.2024 06:00

Múzeum v americkom štáte Iowa uchováva históriu českých a slovenských prisťahovalcov. V tomto roku oslavuje 50. výročie svojho založenia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 350
Celková čítanosť: 765945x
Priemerná čítanosť článkov: 2188x

Autor blogu

Kategórie