Založ si blog

Raduj sa v Ňom! – Vzkriesenie – svedectvo

„Ja radovať sa budem v Hospodinovi
a jasať v Bohu mojej spásy.“
Iba v ňom nájde duša moja potešenie,
On je pri každej mojej činnosti pri mne.

Len na pokorných a v duchu zronených,
čestných, úprimných, vo viere chodiacich,
tých, čo sa pred Božím slovom chvejú,
mocné Božie pomazanie anjeli vylejú.

On je mojím milostivým Otcom,
len v Ňom som vzácnym človekom.
Dáva mi vnuknutia pre správne konanie,
mnohí i ja sa čudujem, ako je to možné.

Kráčal som nedávno večer po Michalskej ulici,
za kamennou sochou ležal muž nevládny, mladý.
Nedýchal, ruky mal hodne studené,
vôkol neho stálo pár ľudí, už bez nádeje…

Pokľakol som k nemu na zemi ležiacemu,
v duchu i nahlas prosil o milosť Božiu.
Povolávam tvojho ducha späť do tvojho tela,
v mene Krvi Kristovej, Pane zmiluj sa.

Chytil som mu v mocnom mene Ježiš ruku,
po krátkej chvíle zdvihol mierne hlavu,
dodal som mu vo viere cez mňa Božej sily,
do dvoch minút sa už postavil na nohy.

Tu jeden zo svedkov ma s vďakou pozdraví,
som synom farára – vám môj otec je známy.
Ja ho prosím, aby o tomto povedal otcovi,
ktorý mi tvrdil, že zázraky sa diali len v prvej cirkvi.

Pýtam sa ho a čo ste mu nepomohli?
Veď už nedýchal, ako sme ho ožiť mohli.
Takáto nadprirodzenosť sa cez nás deje,
keď s naším Pánom horlivo v bázni chodíme.

Odpúšťaj, nesúď a neponižuj!

16.05.2024

Božia prítomnosť do nás vstúpi,keď ju Pán, pre naše skutky, dovolí.Nestačí chápať veci rozumom,naša bytosť musí byť zjednotená v Ňom. Základ spásy v nás stojí – pevne a naveky,keď máme myšlienky upevnené v Ježišovi,On nás naplní potešením a radosťou,keď sme nadšení Jeho prítomnosťou. Prostredníctvom Ježiša ďakujme Bohu,i v ťažkostiach Mu [...]

Modlenie nám mier prinesie

12.05.2024

Modlitba nás priamo s Bohom spája,naše srdce Jeho svetlom a teplom napĺňa,pomáha nám robiť všetko s dôverou,a kto sa často modlí – oj, žiari pokojom. Modlitba nás všetkých zjednocuje,deti a mládež našu povzbudzuje,pokoj, lásku a mier vyprosuje,nepokoje, hriechy i vojny likviduje. Preto vrúcne k Bohu volajme,nech trvalý mier – na svete zavládne,všetci ľudia sa [...]

O Božiu milosť pre svetový mier prosme!

09.05.2024

Zjavila sa totiž Božia milosť,prinášajúca spásu všetkým ľuďom,uprostred prenasledovania, zmätku, vojen,Pán Ježiš prichádza s víťazstvom späť. Terajší svet je mamonársky, zle rozdelený,každý chce byť vládcom – majiteľom na zemi,rozbroje, nespravodlivosť a nenávisť narastá,mnohí trpia, nešťastných a hladujúcich pribúda. Preto sa poďme už zmeniť [...]

Lebanon Israel Palestinians

Izrael útočil na oblasti na juhu Libanonu

17.05.2024 13:11

Libanonské šiitske hnutie Hizballáh v posledných dňoch vystupňovalo svoje útoky v pohraničných oblastiach.

heroín

„Matka roka“. S dvomi deťmi v aute prevážala takmer 6000 dávok heroínu

17.05.2024 12:23

Jana A. z Nitry smerovala z Kosova cez Slovensko do Česka.

búrky, počasie, houston, texas

Juh USA zasiahli búrky s vetrom o sile hurikánu, Houston hlási už štyroch mŕtvych

17.05.2024 12:15

Vietor o sile hurikánu narobil mnoho škôd, státisíce ľudí zostali bez elektriny.

Fico postrelenie prevoz BBX

Premiér absolvoval ďalšiu operáciu a zostáva na jednotke intenzívnej starostlivosti. V pondelok majú lekári rozhodnúť, čo ďalej

17.05.2024 12:10, aktualizované: 13:19

Predseda vlády Robert Fico naďalej zostáva na jednotke intenzívnej starostlivosti vo Fakultnej nemocnici s poliklinikou F. D. Roosevelta v Banskej Bystrici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 352
Celková čítanosť: 768124x
Priemerná čítanosť článkov: 2182x

Autor blogu

Kategórie